Zwemmen in Hofstade

28 juni is onze laatste chirozondag voor het bivak. Dan gaan we naar jaarlijkse traditie zwemmen in Hofstade. Dit van 12:30 tot 15:30.

We vragen hiervoor om uw zoon of zonen in te schrijven via stamhoofd. De inkom hiervoor is €3.

U kan de kinderen ten laatste tegen 12:25 afzetten aan de hoofdingang van het domein. (Ingang D: Tervuursesteenweg 395, 1981 Zemst.

Tegen 15:30 komen wij opnieuw naar daar en kunnen de kids opgehaald worden.

Wat steek je in hun rugzak?

  • Zwembroek

  • Handdoek

  • Eventueel zwembandjes (gelieve dit aan de leiding te vermelden ter plaatse)

  • Zonnecréme

  • Drinkbus met water

  • Koekje/fruitje

  • Een hoofddeksel tegen de zon

Let op: dit is een chirozondag dus de leden worden verwacht in uniform te komen!

Wij kijken er alvast naar uit om jullie daar te zien!

Bij vragen kan je gerust mailen naar hoofdleidingapollo8@gmail.com of een berichtje sturen naar 0486346846 (Max).

 

Hopelijk tot dan!

Met vriendelijke groeten,

De leiding

 

Ps. Vergeet zeker niet jouw zoon in te schrijven voor het bivak als je dat nog niet gedaan hebt!

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.